هتل‌های ارزان‌قیمتِ نزدیک فرودگاه

 

بودجه ای که برای هر سفر در نظر داریم، یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخابِ هتل برای اقامت است، به‌خصوص که در اکثر سفرها، یکی از بخش های قابل توجه هزینه‌ها به اقامت اختصاص پیدا میکند.

 

چگونه هتل‌های ارزان‌قیمت رزرو کنیم؟

بسیاری از وبسایت های رزرو هتل طبق قراردادهایی که با هتل دارند، میتوانند گاهی نرخ اقامت را پایین تر از همیشه اعلام کنند. بنابراین اگر به دنبال هتل ارزان هستید میتوانید در بازه های زمانی مختلف به این وبسایتها سر بزنید.

نرخ هتل‌ها به دلایل مختلفی هم‌چون تغییر فصل و کم شدن مسافر و یا رویدادهای خاص که منجر به ورود تعداد زیادی مسافر میشود، در نوسان است. خوشبختانه، عضویت در وبسایت‌های رزرو هتل به شما کمک می‌کنند تا از این تغییرات آگاه شوید و بتوانید بهترین هتل ارزان را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید.

 

درجه‌بندی هتل‌ها

هرچند تعداد ستاره‌های یک هتل از اهمیت به‌سزایی برخوردار است، اما به‌تنهایی کافی نیست. عوامل دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر تعدد ستاره‌های یک هتل، آن‌ها را هم باید مد نظر داشت و بر اساس مجموع آن‌ها انتخاب درستی انجام داد.

کیفیت غذا و سرویس هتل، امکانات پذیرایی، چشم‌انداز هتل، تنوع اتاق‌ها، اندازه و امکانات داخلی اتاق‌ها، امکانات رایگان هتل نظیر استخر، محل ورزش، سهولت دسترسی به اطراف و موقعیت، دسترسی به اینترنت بی‌سیم، آشنا بودن کارمندان هتل به زبان انگلیسی در سفرهای خارجی، دکوراسیون داخلی اتاق‌ها و… در کنار تعداد ستاره‌های هتل، تعیین‌کننده‌ی کیفیت واقعی هتل‌ها هستند.

از سویی دیگر ممکن است برای کسی که نوع هتل برای او در اولویت نیست، هتل چیزی بیش از محل خواب نباشد که در این صورت بسیاری از مواردی که پیش‌تر ذکر شد،اهمیت چندانی نخواهد داشت. از همین‌رو، برای چنین سفرهایی رزرو یک هتل ۵ ستاره و حتی ۴ ستاره، چندان منطقی به نظر نمیرسد.

 

نکاتی که نباید از یاد برد!

اگر برایتان مقدور است، به منظور رزرو هتل ارزان، هتل خود را یک و یا دو ماه قبل از سفر رزرو کنید، چرا که احتمالا در این صورت بتوانید با قیمت مناسب تری رزرو کنید و اگر هم بخواهید رزرو خود را کنسل کنید، هزینه‌ی اندکی از مبلغ پرداختی شما کسر و مابقی به شما عودت داده می‌شود.

اگر صبحانه هتل رایگان نباشد، ممکن است برایتان هزینه‌بردار باشد. هرچند برای مسافرانی که به قصد کار و تجارت سفر می‌کنند، گزینه بسیار خوبی است، اما برای آن دسته از افرادی که برای دیدن مکان‌های دیدنی یک شهر رفته‌اند، احتمالاً پیدا کردن کافه‌ای در شهر و خوردن صبحانه‌ی مخصوص آن شهر، خالی از لطف نخواهد بود و البته که ارزان‌تراز صبحانه هتل هم تمام می‌شود.

 

هتل‌های نزدیک فرودگاه مناسب چه اشخاصی است؟

هتل‌های نزدیک به فرودگاه برای افرادی که باید کار از پیش تعیین‌ شده‌ای را در مدت زمان محدودی انجام دهند، بسیار ایده‌آل خواهد بود.

هتل‌های نزدیک به فرودگاه برای مسافران زیر مناسب است:

· افرادی که ممکن است به بلیط پروازهای لحظه آخری نیاز داشته باشند.
· کسانی که پروازشان دارای تأخیر بوده و یا کنسل شده است.

 

ویژگی‌های هتل‌های نزدیک به فرودگاه

آن دسته از افرادی که به قصد تجارت سفر می‌کنند، هتل‌های نزدیک به فرودگاه را برای اقامت ترجیح می‌دهند، همینطور برای کسانی که مایل به استراحت بین دو پرواز خود هستند، جز بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند. فرض کنید پروازی مثلاً به دلیل شرایط بد جوی عقب افتاده است، در این صورت اقامت در یک هتل ارزان قیمت در نزدیکی فرودگاه، انتخابی ایده آلی برای مسافر است.

 

خدمات ترانسفر

اگرچه امروزه نرم‌افزارهای آنلاین تاکسی، نقش پررنگی برای مسافران مشتاق و علاقه‌مند به تکنولوژی ایفا می‌کنند، اما هنوز هم برای تمام مسافران یک ترانسفر سریع فرودگاهی از سوی هتل، بعد از یک پرواز طولانی و خسته کننده، ویژگی بسیار ایده‌آلی است. اغلب مسافران پیش از رزرو هتل، این سرویس را چک می‌کنند، زیرا گزینه‌ای مهم در انتخاب هتل محسوب می‌شود. برای شهرهای بزرگی که فرودگاه آن شهر در فاصله دوری از مرکز آن قرار گرفته است، زود رسیدن به هتل امتیاز مثبتی برای مسافران است. بنابراین از میان هتل‌های آن شهر، هتلی که نزدیک‌ترین فاصله را به فرودگاه دارد و خدمات ترانسفر رایگان نیز برای مسافر تدارک دیده است، در صدر لیست انتخاب‌ها قرار خواهد گرفت.