زیره : خواص ، طبع ، طریقه مصرف و مضرات زیره

زیره.طبع‌ زیره‌.طریقه مصرف زیره.خواص و خاصیت زیره.عوارض و مضرات زیره,خواص زیره سبز,خواص زیره سیاه,

کم خوابی در دوره کودکی و تأثیر بر سلامتی

در سنین کودکی میزان خواب معمولا بیشتر از سایر سنین خواهد بود. در دوره کودکی نه ساعت و در دوره بزرگسالی به شش ساعت کاهش پیدا می کند. پس رعایت یک محدوده برای داشتن سلامتی بسیار مهم است.

علل و درمان بوی بد دهان هنگام صبح

بوی بد دهان به هنگام صبح ممکن است شما را بسیار آزار دهد.به احتمال زیاد، در این شرایط مسواک زدن، استفاده از نخ دندان یا دهانشویه مشکل این بوی بد را حل نمی کند.

اختلاف سنی در ازدواج

ازدواج وقتی تفاوت سنی بین دو طرف کمتر از 10 سال است موفق تر هستند.درمورد عشق هیچ جادویی وجود ندارد. عاشق بودن خیل مهمتر از سن است.

خوراکی های مفید برای جلوگیری از فراموشی

متخصصان معتقدند که استرس و فشارهای روانی این روزها باعث بوجود آمدن مشکلات کم حافظگی در مردم میشه.

کمک های اولیه در ضربه سر

از بین تمامی ضربات به سر تنها درصد کمی از آنها با شدت زیادی همراه هستند. اغلب موارد ضربه هایی که به سر وارد می شوند در درجه خفیف بوده و مشکلی ایجاد نمی کنند.

9 دلیل بوی بد دهان در کودکان و درمان آن

اگر کودک شما به طور مکرر دندان هایش را مسواک نمی زند و از نخ دندان استفاده نمی کند، این موضوع ممکن است باعث ایجاد بوی بد از دهان شود.

مصرف بیش از اندازه مسکن ها

مسکن تسکین دهنده دردهایی است که می تواند بر بدن ما فشار وارد کرده و مانع از یک زندگی راحت شوند. انواع مختلفی از دردها وجود دارند .

آزمایشاتی خاص برای مردان میانسال

این بار قصد داریم تا سلامت مردان را پس از سن حساس سی و پنج سالگی با آزمایشات بسیار مهمی ارزیابی کنیم. پس لطفا این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

خواص بسیار مهم از توت فرنگی

توت فرنگی می تواند با افزایش دو نوع ویتامین در سطح بدن شما یعنی ویتامین های آ و ث میزان التهابات را در بدن شما کاهش دهد.